מגשי אירוח ברחובות

מגשי אירוח ברחובות

מגשי אירוח כשר| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!
מגשי אירוח כשר| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!

איך נראה אירוע עם מגשי אירוח?

אם אתם אוהבים הגשה מקורית בכיבוד, כזה שתופסת את העין מהרגע הראשון אתם צריכים לשלב מגשי אירוח באירוע שלכם.

מגשי אירוח ברחובות

 כל זאת מבלי לוותר על אוכל חם או קר, למשל דמיינו אירוע עם כל ניחוח של האוכל הטעים והמשגע שאתם אוהבים, ושמוכן טרי במקום ומשדרג כל אירוע. אם תרצו שלל קינוחים, פירות העונה, ירקות חתוכים או בתוך כריכים עסיסיים וטעימים.

מגשי אירוח ברחובות מרהיבים ביופיים וטעימים!

 מגש האירוח הוא טעים כל כך ובעיקר מושך לעין ויכול לשלב הכל, אם תרצו כריכים עם תוספת רצועות בשר פיקנטיות כמו  רצועות עוף או בקר, תוכלו להוסיף גם מגש סלט ירקות על כל הירקות שרק תרצו, כמו פטריות, גזר, בצל פלפל אדום או ירוק, כרוב אדום ונבטים, והמגש הופך הכל לחגיגה של טעמים. וזה רק אפשרות של מגש אחד משלל כל האפשרויות , אז קדימה תתחילו לתכנן את האירוע המושלם הבא שלכם, למה אתם מחכים.

מגשי אירוח רחובות

גם טעים וגם משתלם

אם אתם אוהבים אוכל יותר בשרי אפשר לשלב מגשי אירוח שיגישו המבורגר למשל , מגש כזה יתאים בקלות לכל אירוע קטן או גדול ולכל תקציב. זה יהיה מצוין להגיש לאורחים המבורגר נימוח ונוטף עסיסיות, בשר משובח והכל מוכן באופן טרי ומוקפד ועם כל הריחות המשגעים, את ההמבורגר אפשר להגיש על המגשים בלחמנייה פריכה ובתוספות הרגילות שכולם אוהבים, למשל של מלפפון חמוץ, עגבנייה, בצל מטוגן וכמובן עם כל הרטבים של קטשופ, חרדל או אלף האיים. לקבל ארוחה כזאת על מגש צבעוני ומדליק, זה כיף ומהנה בכל חגיגה ואירוע.

ובוודאי זה ידוע שכל אורח אוהב המבורגרים ,מנות בשריות או לחילופין פירות, ירקות ומתוקים מגוונים ולכן המגשים יכולים לגוון יותר בקייטרינג, ועם מגשי אירוח ההנאה באירוע רק מובטחת, בקייטרינג שישמח אתכם לאירוע המהנה והמוצלח שלכם. כאמור תוכלו להמשיך ולגוון ולשלב לא רק מנות עיקריות אלא כמובן גם קינוחים עשירים וטעימים, ירקות , פירות ולמעשה הכל.

חמוצי הבית | טייסטפולי

לתפריט המגשי אירוח שלנו לחצו כאן