מגשי אירוח בבאר יעקב

מגשי אירוח בבאר יעקב

 כל כך הרבה מגשים שקשה לבחור

מגשי אירוח לאירועים קיימים עם כל האפשרויות של הגשה וטעימות, וכל הסוגים של המגשים הם ממש הצלחה, זה נוח גם בתקציב, מעולה לכל מיקום וכמובן קולע מאד לכל הטעם האישי של האורחים.

מגשי אירוח בבאר יעקב למפרט המלא לחצו כאן!

יש כאלה שאוהבים יותר מן הסתם את המגשים של המתוקים ויש כאלה שיעדיפו כריכים מגוונים, פירות או ירקות. הכל תלוי בטעם האישי ובתקציב שלכם, אך זכרו שמגשים יוכלו להתאים לכל הפקה ולהרים כל אירוח.

מגשי אירוח בבאר יעקב

 ככל שיהיו יותר אטרקציות באירוע שלכם, זה כמובן מהנה יותר. ומגשי אירוח זה לא רק אוכל אלא גם אטרקציה לכל דבר.

מגשי אירוח לאירועים במחיר סביר

למעשה מגשי אירוח כיום הם  אופציה כלל לא יקרה להרים כל אירוע, ומזמינים את זה גם סתם כארוחה נהדרת בבית ,כי זו בחירה פשוט טובה לאוכל מעולה ולכל אירוע.

מגשי אירוח מתאימים גם לאירועים עסקיים

 זו צורת אירוח מעולה לכנס עסקי וחברתי. ניתן למצוא מגשי אירוח מגוונים המציעים החל מלחמניות עסיסיות עם נתחי בשר, המבורגרים ועד לקינוחי שוקולד משגעים, מגשי אירוח עם מאפה ועוד. ישנם הרבה חידושים בתחום זה.

יש לכם פשוט את האפשרות לפנק את האורחים במנות עיצוביות טעימות ומשביעות, בשריות או חלביות בצורה איכותית עם טריות בחומרי הגלם, אם זה בשר טעים  או בגלידה פרווה לפי הכשרות שתבחרו, או שווארמה צמחית, כל מה שתרצו הוא אפשרי.  

משדרגים את האירוע

 עם מגשי אירוח משדרגים כל אירוע, אם תרצו אפשר להכין למשל קינוחי שוקולד עם מרשמלו ופירות, מגשי מזון המציעים עוגות ועוד ועוד.  אלו מגשי אוכל כלל לא יקרים שמתאימים בקלות רבה לכל תקציב ולכל כיס ובוודאי זה זול יותר מתפריט שף של מנות והגשה מסובכת של מלצרים.

חשוב לבחור מגשי אירוח שיתאימו לאופי האירוע שלכם ולסוג האורחים והמוזמנים כולם, וכן לבחור בחברת קייטרינג אך ורק מנוסה בתחום   על מנת לספק מגשים מדהימים וטעימים במיוחד, וכמובן מנות טריות עם שירות מקצועי ואדיב.

חמוצי הבית | טייסטפולי

לתפריט המגשי אירוח שלנו לחצו כאן