מגשי אירוח פרווה

מגשי אירוח פרווה שמשתלבים בכל אירוע

היום כולם רוצים להיות יותר מקוריים בתכנון האירוע שלהם, ולכן מגש אירוח יצור אווירה מקורית, שמחה יותר, תוססת וצבעונית באווירה מושכת ומדליקה. במיוחד אם זה פרווה ואפשר להגיש אותו לצד מאכלים בשריים.

מגשי אירוח פרווה

מרשים כל אורח

נשאלת השאלה באיזו חברת קייטרינג לבחור למגשי אירוח?

לנו כחברת קייטרינג מנוסה עם אלפי לקוחות מרוצים ועבודה רבת שנים עם קהלים גדולים, כל הניסיון הנדרש בתחום מגשי אירוח ויש לנו את כל ההתמחות בתכנון מגש אוכל שיהיה מרשים ונהדר וכמובן שיהיה מותאם לאירוע ולכמות המשתתפים.

מגשי אירוח פרווה

לאירוע קטן או גדול

במחיר משתלם וכלל לא יקר תוכלו לשדרג כל אירוע שלכם גם אם מדובר באירוע של חתונה , זו אטרקציה נהדרת לכל דבר שמלהיבה את כל האורחים ומגישה אוכל טעים.

אין ספק שהאווירה עם מגשי אירוח הופכת בקלות כל חגיגה לססגונית יותר עם מגוון של מנות, קינוחים או פירות מכל הסוגים ובטעמים מעולים.

 יש לנו כחברת קייטרינג ניסיון עשיר בהכנת מגשי אירוח, ויש לנו את כל הניסיון העשיר בעיצוב מגשי אירוח אלו לכל האירועים כאשר אנו מציעים לכם מגשי אירוח טעימים במיוחד, מתאימים לכל סוגי הכשרות, טריים ומעוצבים להפליא.

ניתן להזמין מגשי אירוח לכל אירוע במגוון אפשרויות ובשלל גדלים, אולי תרצו מגש פירות מפואר, או מנות שיוגשו עם המגשים בסגנון בופה ושולחנות עם כלים דקורטיביים מלאים בכל טוב של אוכל ומכל הסוגים, ניתן להזמין קינוחים שונים בטעם עשיר, אין ספק שהמגשים מוסיפים הרבה צבע ואווירה של שמחה גדולה הרבה יותר.

מגשי האירוח יבטיחו לכם חוויה טעימה ומתוקה ועיצוב טבעי נהדר לאווירה הכללית באירוע שלכם.

אפשר גם לצרף גם אם תרצו צוות מגישים שיסתובב בין האורחים עם מגשי האירוח המגוונים והמדליקים להגיש אותם למרכז השולחנות.

אולי תרצו שולחנות  מעוצבים בשלל המגשים או שיוגשו כבופה  לאורחים במנות הפתיחה של קבלת הפנים. היתרון הוא שהמגשים מאפשרים גמישות גדולה בתכנון כל אירוע מלבד אוכל טעים שכולם אוהבים מאד.

חמוצי הבית | טייסטפולי

לתפריט המגשי אירוח שלנו לחצו כאן