מגשי אירוח כשר

מגשי אירוח כשר

לאור מאות אירועי אוכל מוצלחים ונהדרים שהפקנו, אין ספק שמגשי האירוח זכו לפופולריות רבה ולשבחים רבים מהאורחים על הטעמים המשובחים והצלחת האירוע.

מגשי אירוח כשר

אנו מקפידים לא רק על הכשרות לפי דרישה של כל לקוח אלא גם על כל פרט בתכנון המגשים הטעמים, כמובן בשיתוף מוחלט עם בעלי האירוע.

מגשי אירוח כשר

לוודא את נושא הכשרות

ישנו מגוון של נושאים רבים שיש לוודא בהזמנה למשל בכשרות, חשוב לרוב האורחים לאכול כשר ולדעת שכל האוכל באירוע שלכם הוא כשר ואף בכמה דרגות, לכן צריך לחשוב מראש מי הם המוזמנים שלכם באירוע, ולא רק מה הם אוהבים לאכול , חשוב לא לקפח שום טעם או סגנון. ולכאן נכנס גם נושא הכשרות שמאד חשוב לרוב המוחלט של מוזמנים שלכם לאירוע, הם ירצו לא רק לקבל אוכל טעים,  אלא לדעת שכל המנות גם כשרות ואפילו למהדרין ולכן אנו מקפידים על כל הנושא.

נושא הטעם המשובח בכל אירוע זה לתת דרך המגשים לתת  טעימות למוזמנים שלא אכלו ככה בשום מקום אחר, וגם האמינות והניסיון שלנו בתחום מגשי האירוח הם המוניטין שלנו ללא שום פשרה בכל שלב  הדגש הוא תמיד על איכות, טריות, מקוריות, טעמים חדשים ושירות לבבי.

 המגשים יכולים לכלול מנות בשריות, כריכים, סלטים, מתוקים, אוכל מיוחד לילדים, קינוחי פרווה או לחילופין מנות חלביות. חשוב לנו על כל מקרה שתוכלו תמיד ליהנות מתפריט מצוין, שהוא גם עשיר עסיסי וטעים במיוחד. כאשר מדובר בהפקת האירוע המרגש שלכם,  אנחנו תמיד שמחים וגאים להיות שם, כי ההצלחה שלכם ושביעות הרצון שלכם מהקייטרינג המעולה שלנו,  בין אם תבחרו בתפריט קליל שמתאים לשעות היום או שתבחרו לשעות הערב בתפריט כריכים בשרים עשיר ועסיסי, אנחנו תמיד שמים לנו למטרה  לקלוע לטעם של כל האורחים שתמיד מחפשים ליהנות מהאוכל בצורה מעולה ולקבל מנות אוכל טריות וטעימות. זה ידוע שרבים מן האורחים והמוזמנים כיום הם  אוהבים לאכול יותר תפריט שכולל בשרי כשר, וכחברת קייטרינג מנוסה אנחנו ערוכים לכל בקשה.

חמוצי הבית | טייסטפולי

לתפריט המגשי אירוח שלנו לחצו כאן