מגשי אירוח בפתח תקווה

קייטרינג לבר מצווה | טייסטפולי

מגשי אירוח בפתח תקווה

משתלם, טעים ולא יקר

הזמנת  מגשי אירוח אינה צריכה לעלות לכם יקר, וזה כבש את עולם האירועים כי זה פינוק נהדר לכל אירוע וגם לאירוע ביתי למשל כל אירוע קטן שנערך בבית ויכלול אוכל ביתי במקום לבשל לבד, ואתם מחפשים גם מחיר משתלם שיתאים לכל כיס, המגשים הנהדרים ואנחנו כחברת קייטרינג  מצליחה זו הכתובת שאתם מחפשים.

מגשי אירוח בפתח תקווה

טעם מפנק וקייטרינג עשיר

למרות שמדובר במגשי אירוח או באירוע קטן שלכם, מדובר במנות אוכל מפנקות ועשירות במיוחד. אצלנו איננו חוסכים בדבר, להפך  שמים לב לכל פרט והמנות צריכות להיות עשירות במיוחד, ועוד אנו גורמים לכם שהוצאות על המגשים והקייטרינג יוכלו להיות משתלמות, ואפילו תוכלו לחסוך עלויות גבוהות של קניות, כמובן לחסוך את כל הטרחה של זמן הבישול, לכלוך, שטיפת כלים ועוד.

 להתפנק עם מגשי אירוח בפתח תקוה

אירוע יכול להיות דבר מלחיץ, לכן אם אתם רוצים להתפנק לכם ולא לדאוג, חשוב תמיד לבחור חברת קייטרינג שמכינה אוכל לאירועים ומומחית גם בהכנת מגשי אירוח, זאת כדי שהאוכל יהיה טעים והאירוע מושלם עם מגוון מנות שיהיו מעולות . במחיר משתלם מאד נפיק לכם אירועים ברמה גבוהה ומרשימה, ובטווח מחירים מצוין שיתאים לכל כיס ולתקציב שלכם.

מה כוללים מגשי האירוח

כל מי שהזמין נהנה מאירוע מוצלח והתרשם מעושר המנות במחיר שהתאמנו לו לתקציב ואף היה מופתע. זה לא רק מגשי אוכל במנות אוכל מצוינות שיוגשו באירוע שלכם. אצלנו גם נושא ההגשה חשוב  כי הרי כידוע אוכלים עם העיניים וכאן זה בולט במיוחד.

 כחברת קייטרינג שמפיקה כל טעם וסגנון, את הקייטרינג המעולה שלנו אפשר להביא לכל אירוע, גם עד לבית כי זה מתאים במיוחד לאירוע משפחתי כמו שבת חתן, מסיבת יום הולדת, ברית או בריתה, והתפריט תמיד מפנק, עשיר ומצוין.

 קייטרינג זה לא רק אומר לספק אוכל אלא גם לרגש בחוויה מיוחדת למשל לתרום גם להגשה ולמשוך את האורחים באווירה טובה, וכדי שהאורחים שלכם בכל אירוע ייהנו מהאוכל לא רק בטעם.

חמוצי הבית | טייסטפולי

לתפריט המגשי אירוח שלנו לחצו כאן