קייטרינג סושי לאירועים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

קייטרינג סושי לאירועים

אוכל מעולה במנות אישיות באירוע שלכם

כל אחד אוהב לאכול בחוץ כי זה כייף, טעים וזה בילוי מהנה, אם זה לאכול בקניון או בחנות קבועה ואהובה ובשפע של דוכני אוכל, כולם גם אוהבים להזמין אוכל לבית כמו להזמין אוכל סיני עם סושי טעים. אז תארו לעצמכם שהסושי יגיע גם לאירוע המרגש שלכם בדוכן אוכל אטרקטיבי מושך וטעים במיוחד. כל האירוע שלכם יהפוך לאישי ולמושלם. החוויה באירוע תהיה בלתי נשכחת, אף אחד לא מוותר על הנאה כזו, אז תארו לכם שיש דוכני אוכל כאלה מכל סוג באירוע הפרטי שלכם. אם זה לקבל דוכן מזון פרטי של סושי עם נתחי התוספות של סלמון אבוקדו או גזר מטוגן האורז עם כל הנתחים הטעימים והעסיסיים, וזאת מנת האוכל הטעימה ביותר עבור כולם בקטגוריית אוכל הרחוב.אז תארו לעצמכם שדוכן סושי פרטי משלכם והוא כולו שייך לחגיגה באירוע שלכם. תהיו בטוחים שהאורחים שלכם יהיו מאושרים עד הגג. זו לא רק אטרקציה איכותית באירוע שלכם, אלא גםתעניק לכם את כל החוויה הקולינרית המושלמת ביותר עם אוכל סיני אהוב משובח וטעים במיוחד. כל המוזמנים והאורחים שלכם יזכרו בהנאה רבה עוד זמן רב את האירוע המיוחד שלכם, כי לא רק התפריט איכותי ומגוון הכולל טריות מעולה ושירות מצוין ומתאים באופן מושלם לכל סגנון של אירוע ולכל טעם שרק תרצו. אלא אל מול אטרקציה מיוחדת וטעימה שכזאת, כל אורח יהיה שמח הרבה יותר.

קייטרינג סושי לאירועים יוקרתיים!

קייטרינג סושי מספק אפשרות ליהנות מאוכל המושלם לכל ארוחת צהריים בעבודה, או לחלופין באירוע חברה. סושי ממלא וטעים, החטיף הבריא הזה הוא חביב הקהל הקל. אבל, איך אוכלים סושי? האם אתם אוהבים למרוח ווסאבי מלמעלה או לשטוף אותו במאיו? אתם אוהבים לנגוס בסושי, או לאכול אותו במכה אחת? האם ידעתם שלמעשה יש דרך 'נכונה' לאכול את זה? לא הרבה בני אדם עושים זאת והבנת הסוגים השונים של הסושי, התבלינים והתוספות לא רק תעזור לחוויה הכוללת שלכם, כי אם גם תחסוך ממכם חוסר כבוד לכל שף סושי.

 

איזה סוגים של סושי מוצעים בדרך כלל על ידי קייטרינג סושי?

אלו הם סוגי הסושי השונים אשר מוצעים בדרך כלל על ידי קייטרינג סושי לאירועים-

  • Nigiri – תוספת (בדרך כלל דג נא טרי) המוגשת על אורז סושי.
  • אינארי – כיס שעועית טופו מטוגן במילוי אורז סושי. יכול להיות רגיל או עם מגוון תוספות.
  • סשימי – דג טרי טרי או רכיכה מוגש לבד. טכנית לא סושי, אבל לרוב מוגש אתו או בטעות.
  • טמאקי – סושי שגולגל ביד לצורת חרוט.
  • מאקי – הסושי שאתם כנראה רואים הכי הרבה – אורז ומילויים עטופים באצות.
  • Uramaki – דומה לאמור לעיל, אבל האורז נמצא בצד החיצוני של הגליל.

איך צורכים סושי שמציע קייטרינג סושי?

סושי נועד ליהנות ממנו בביס אחד. זה נתפס כיצירת אמנות, שנוצרה על ידי קייטרינג סושי לאירועים, ולנגוס בחתיכת סושי נחשבת לגסות רוח. אם הסושי גדול מדי, או שאתם מרגישים מודעים לעצמכם, אתם יכולים לבקש מהשף להכין חתיכות קטנות יותר והוא יוכל להתאים את המנות. אלא אם כן אתם אוכלים רול או טמאקי, אתם אמורים להיות מסוגלים להכניס חתיכה לפה וליהנות ממנה בשלמותה. כשאוכלים סושי, כדאי להניח אותו על הלשון עם הפנים כלפי מטה, כך שתקבלו את מלוא הטעם והרעננות של הדג. סושי נועד להיות מוערך כחוויה שלמה. מטעם, למרקם ואפילו למצגת, קחו את הזמן ליהנות מכל ביס. זה בסדר לאכול סושי עם האצבעות – סושי ניתן לאכול עם האצבעות או עם מקלות אכילה, אז אם אתם לא הכי טובים בטיפול בכלים האלה, אל תדאגו. סושי הוא הפינגר פוד האולטימטיבי ומומלץ לאכול את הנתחים הטעימים האלה בגודל ביס עם האצבעות. אכילה עם האצבעות נחשבת מנומסת יותר מטקטיקת הדקירה.