הדוכן שיעיף לכם את המסיבה!

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

דוכן סושי מעוצב

 

טעות נפוצה אחת שבני האדם עושים כשאוכלים ג'ינג'ר היא לאכול אותו על גבי הסושי. ג'ינג'ר כבוש נועד לשמש כחומר ניקוי לפלטה, באופן הזה שתוכלו לחוות את הטעמים האישיים של כל מגוון סושי שיש לכם. הכי טוב ליהנות ממנו בין סוגים שונים של סושי או דגים. פשוט קח חתיכה קטנה בין הביסים שלכם. הישארו אתנו, כי היום נדון על – דוכן סושי מעוצב.

 

איזה רוטב מציע דוכן סושי מעוצב?

אלו הרטבים שמציע דוכן סושי מעוצב – רוטב סויה – השתמשו ברוטב סויה במשורה – תבלין הסושי הנפוץ ביותר, כולם אוהבים את הטוב המלוח שהוא רוטב סויה. הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב אליו כשאתם מתבלים את הסושי שלכם ברוטב סויה הוא לא להטביע את הנתח שלכם יותר מדי. האורז סופג אותו וזה כל מה שאתם יכולים לטעום. רוטב סויה נועד להחמיא לטעם הסושי, לא להכריע ולהרוג את הטעם. רק להוסיף מעט רוטב סויה לתוך המנה הקטנה לפי הצורך. אל תמלאו אותו יותר מדי. מטים את דוכן סושי מעוצב, מברישים קלות את הדג ברוטב הסויה ונהנים ממנו בביס אחד. תוודאו שהאורז לא נוגע ברוטב הסויה. טבילת דג הסושי כלפי מטה היא בעיקר כדי למנוע מהאורז להתפרק ותסכימי שזה טעים יותר – בהשוואה לאורז ספוג ברוטב סויה. אולי אפילו תנסו ליהנות מרוטב סויה ללא סושי ולחוות את הטעמים האישיים. כשאוכלים סשימי, אפשר לטבול את הדג קלות לתוך רוטב הסויה או השתמשו בפרוסת ג'ינג'ר כדי לספוג קצת ולהבריש אותה על הדג. זה נותן לכם גם טעם ג'ינג'ר טעים.

מה סדר האכילה של סושי שמציע דוכן סושי מעוצב?

יש דעות שונות לגבי האם יש סדר באכילה מתוך דוכן סושי מעוצב. אמנם אין כללים מוגדרים, אבל יש האומרים שעדיף להתחיל מבהיר (למשל סנאפר) לכהה (למשל סלמון), משום שהדג הבהיר יותר שומני פחות ולא יצפה את הלשון שלך בשומן. בכל מקרה, אנו מציעים לאכול ג'ינג'ר כבוש או ללגום תה כדי לנקות את החך שלכם בין דגים. אם הזמנתם דוכן סושי מעוצב, אנחנו מציעים להתחיל עם הסשימי קודם ולאכול את גלילי המאקי לאחר מכן. יש להם מספר מרכיבים ונוטים להיות בעלי פרופילים של טעם מסובכים יותר. בפעם הבאה שאתם אוכלים ארוחת צהריים בעבודה, פגישה או מחפשים להרשים כמה אורחים ולקוחות ארגוניים, למה שלא תזמינו דוכן סושי מעוצב? לא רק שזה בריא ומשביע, עכשיו אתם יכולים להשוויץ בגינוני הסושי החדשים שלכם.

עמדת סושי לאירועים

אוכל לחג יכול להיות כבד, אז כשאתם מתכננים מסיבת קוקטייל של לקוחות החג או מסיבת ארוחת ערב, בחרו לארגן משהו קל, סקסי וטעים לאירוע העסקי שלכם. עמדת סושי לאירועים היא קלאסית למסיבת קוקטייל מושלמת בה מוגש אוכל לא מסורתי לחג. כמו כן, יש לה המון יתרונות תזונתיים. מי אמר שאי אפשר לאכול אוכל טעים נהדר שגם טוב בשבילכם?

 

עד כמה בריאה עמדת סושי לאירועים?

הוואסאבי והג'ינג'ר עמוסים בנוגדי חמצון וויטמינים ומינרלים מדהימים אחרים שיחזקו את המערכת החיסונית שלך. כשאתם נחשפים אל עמדת סושי לאירועים ואוכלים את הסושי עם מקלות אכילה, אתם נוטים לאכול לאט יותר. כשאתם אוכלים לאט, אתם בעצם נותנים למערכת העיכול שלכם הפסקה כיוון שאתם לא מעמיסים על המערכת שלכם על ידי אכילה מהירה מדי.

האם עמדת סושי לאירועים מציעה ויטמין די והן אומגה 3?

אכן כן, עמדת סושי לאירועים מציעה ויטמין דין והן אומגה 3 – אומגה 3 תגן על הלב שלכם ותחזק את המוח שלכם. למרות שזו מסיבת חג חגיגית ומרגיעה, אתם עדיין צריכים להיות חדים כשאתם חוגגים למשל עם לקוחות. ויטמין D יכול לעזור להגביר את מצב הרוח שלכם ולתת לכם אנרגיה – שני דברים שהם מאפיינים נפלאים לאירוע לקוח ארגוני. הוסיפו כמה לחמניות עם טונה וסלמון לתפריט הסושי שלכם, כדי לקבל מנה גדולה של אומגה 3 וויטמין D בתפריט שלכם.

האם יש בעמדת סושי לאירועים מרכיבים טריים?

עמדת סושי לאירועים עשויה מחומרים טריים. אתם בוודאי אוהבים לבשל עם מרכיבים טריים. אתם מכינים את כל האוכל שלכם מאפס, באופן הזה שהסושי שלכם ייעשה עם המרכיבים הטובים ביותר הזמינים כמו לדוגמה – מלפפון טרי, אבוקדו ואצות. האצות, במיוחד, עמוסות בוויטמינים ובמינרלים. בכל פעם שאתם משתמשים במרכיבים טריים ואורגניים, אתם מבטיחים שאתם מקבלים את מירב הטעם והכי הרבה תזונה בכל ביס.

איזה סוגים של סושי מוצעים בעמדת סושי לאירועים?

ישנם סוגים רבים של סושי, אשר מוצעים באמצעות עמדת סושי לאירועים, כלהלן –

  1. ניגירי – סשימי שמוגש על גבי מלבן אורז
  2. סשימי – פרוסות דג בדרגת סושי מוגשות בפני עצמן, ללא אורז. ישנן כמה גרסאות מבושלות כולל קלמארי, בשר סרטנים ושרימפס נמר.
  3. טמאקי – זהו סושי שקופל לצורת חרוט, ולרוב עטוף באצות.
  4. מאקי – גלילי סושי עשויים מאורז ומילוי, כמו אבוקדו וסלמון, עטופות באצות ולפעמים מגולגלות בשומשום.