דוכן סושי מעוצב

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

דוכן סושי מעוצב

 

טעות נפוצה אחת שבני האדם עושים כשאוכלים ג'ינג'ר היא לאכול אותו על גבי הסושי. ג'ינג'ר כבוש נועד לשמש כחומר ניקוי לפלטה, באופן הזה שתוכלו לחוות את הטעמים האישיים של כל מגוון סושי שיש לכם. הכי טוב ליהנות ממנו בין סוגים שונים של סושי או דגים. פשוט קח חתיכה קטנה בין הביסים שלכם. הישארו אתנו, כי היום נדון על – דוכן סושי מעוצב.

 

איזה רוטב מציע דוכן סושי מעוצב?

אלו הרטבים שמציע דוכן סושי מעוצב – רוטב סויה – השתמשו ברוטב סויה במשורה – תבלין הסושי הנפוץ ביותר, כולם אוהבים את הטוב המלוח שהוא רוטב סויה. הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב אליו כשאתם מתבלים את הסושי שלכם ברוטב סויה הוא לא להטביע את הנתח שלכם יותר מדי. האורז סופג אותו וזה כל מה שאתם יכולים לטעום. רוטב סויה נועד להחמיא לטעם הסושי, לא להכריע ולהרוג את הטעם. רק להוסיף מעט רוטב סויה לתוך המנה הקטנה לפי הצורך. אל תמלאו אותו יותר מדי. מטים את דוכן סושי מעוצב, מברישים קלות את הדג ברוטב הסויה ונהנים ממנו בביס אחד. תוודאו שהאורז לא נוגע ברוטב הסויה. טבילת דג הסושי כלפי מטה היא בעיקר כדי למנוע מהאורז להתפרק ותסכימי שזה טעים יותר – בהשוואה לאורז ספוג ברוטב סויה. אולי אפילו תנסו ליהנות מרוטב סויה ללא סושי ולחוות את הטעמים האישיים. כשאוכלים סשימי, אפשר לטבול את הדג קלות לתוך רוטב הסויה או השתמשו בפרוסת ג'ינג'ר כדי לספוג קצת ולהבריש אותה על הדג. זה נותן לכם גם טעם ג'ינג'ר טעים.

מה סדר האכילה של סושי שמציע דוכן סושי מעוצב?

יש דעות שונות לגבי האם יש סדר באכילה מתוך דוכן סושי מעוצב. אמנם אין כללים מוגדרים, אבל יש האומרים שעדיף להתחיל מבהיר (למשל סנאפר) לכהה (למשל סלמון), משום שהדג הבהיר יותר שומני פחות ולא יצפה את הלשון שלך בשומן. בכל מקרה, אנו מציעים לאכול ג'ינג'ר כבוש או ללגום תה כדי לנקות את החך שלכם בין דגים. אם הזמנתם דוכן סושי מעוצב, אנחנו מציעים להתחיל עם הסשימי קודם ולאכול את גלילי המאקי לאחר מכן. יש להם מספר מרכיבים ונוטים להיות בעלי פרופילים של טעם מסובכים יותר. בפעם הבאה שאתם אוכלים ארוחת צהריים בעבודה, פגישה או מחפשים להרשים כמה אורחים ולקוחות ארגוניים, למה שלא תזמינו דוכן סושי מעוצב? לא רק שזה בריא ומשביע, עכשיו אתם יכולים להשוויץ בגינוני הסושי החדשים שלכם.

קייטרינג סושי לאירועים יוקרתיים!

קייטרינג סושי מספק אפשרות ליהנות מאוכל המושלם לכל ארוחת צהריים בעבודה, או לחלופין באירוע חברה. סושי ממלא וטעים, החטיף הבריא הזה הוא חביב הקהל הקל. אבל, איך אוכלים סושי? האם אתם אוהבים למרוח ווסאבי מלמעלה או לשטוף אותו במאיו? אתם אוהבים לנגוס בסושי, או לאכול אותו במכה אחת? האם ידעתם שלמעשה יש דרך 'נכונה' לאכול את זה? לא הרבה בני אדם עושים זאת והבנת הסוגים השונים של הסושי, התבלינים והתוספות לא רק תעזור לחוויה הכוללת שלכם, כי אם גם תחסוך ממכם חוסר כבוד לכל שף סושי.

 

איזה סוגים של סושי מוצעים בדרך כלל על ידי קייטרינג סושי?

אלו הם סוגי הסושי השונים אשר מוצעים בדרך כלל על ידי קייטרינג סושי לאירועים-

  • Nigiri – תוספת (בדרך כלל דג נא טרי) המוגשת על אורז סושי.
  • אינארי – כיס שעועית טופו מטוגן במילוי אורז סושי. יכול להיות רגיל או עם מגוון תוספות.
  • סשימי – דג טרי טרי או רכיכה מוגש לבד. טכנית לא סושי, אבל לרוב מוגש אתו או בטעות.
  • טמאקי – סושי שגולגל ביד לצורת חרוט.
  • מאקי – הסושי שאתם כנראה רואים הכי הרבה – אורז ומילויים עטופים באצות.
  • Uramaki – דומה לאמור לעיל, אבל האורז נמצא בצד החיצוני של הגליל.

איך צורכים סושי שמציע קייטרינג סושי?

סושי נועד ליהנות ממנו בביס אחד. זה נתפס כיצירת אמנות, שנוצרה על ידי קייטרינג סושי לאירועים, ולנגוס בחתיכת סושי נחשבת לגסות רוח. אם הסושי גדול מדי, או שאתם מרגישים מודעים לעצמכם, אתם יכולים לבקש מהשף להכין חתיכות קטנות יותר והוא יוכל להתאים את המנות. אלא אם כן אתם אוכלים רול או טמאקי, אתם אמורים להיות מסוגלים להכניס חתיכה לפה וליהנות ממנה בשלמותה. כשאוכלים סושי, כדאי להניח אותו על הלשון עם הפנים כלפי מטה, כך שתקבלו את מלוא הטעם והרעננות של הדג. סושי נועד להיות מוערך כחוויה שלמה. מטעם, למרקם ואפילו למצגת, קחו את הזמן ליהנות מכל ביס. זה בסדר לאכול סושי עם האצבעות – סושי ניתן לאכול עם האצבעות או עם מקלות אכילה, אז אם אתם לא הכי טובים בטיפול בכלים האלה, אל תדאגו. סושי הוא הפינגר פוד האולטימטיבי ומומלץ לאכול את הנתחים הטעימים האלה בגודל ביס עם האצבעות. אכילה עם האצבעות נחשבת מנומסת יותר מטקטיקת הדקירה.