שולחן שוק חלבי

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

שולחן שוק חלבי

מה יוסיף שולחן שוק לאירוע?

אתם רוצים אירוע עם תפריט של מאכלי חלב טעימים, אז עם שולחן שוק תעצבו אווירה מקורית עם שוק איכרים ו אכלי חלב מעולים הישר באירוע הפרטי שלכם.

שולחן שוק חלבי

אלו מטעמים כולל השולחן?

זה כולל כל מה שאתם אוהבים במאכלי החלב עם שפע של מאכלים שונים ונפלאים, צבעוניות יחד עם שפע של ניחוחות ואוכל חלבי טעים. שמנו לב לכל פרט קטן עם תשומת לב על תפריט נפלא, עשיר שיהיה גדוש בכל טוב.

מה יהיה עיקר האוכל באירוע?

שולחן שוק הוא מפתיע כדי להבין שחגיגת הטעמים באירוע שלכם תהיה נפלאה. כל חומרי הגלם טריים ושילובי הטעמים כולם נהדרים ומפתיעים אנחנו גמישים לכל טעם ובקשה בתךריט החלבי כדי שהמוזמנים שלכם ייהנו מאירוע מיוחד, טעים ומשביע.

איך מתבטא שפע המנות החלביות?

השולחן נותן למאכלי החלב צורה חדשה ואחרת ולא את הצורה של הגשה מוכרת אלא האווירה יותר כפרית, שמחת ועממית. כולם יכולים לגשת וליהנות מן המטעמים המוגשים בצלחות בקפידה ישירות לאורחים, כי זה בדיוק כמו בשוק האיכרים עם אווירה של חו"ל, דוכנים שמביאים לנו שפע מכל הבא ליד, וגם שולחן השוק שלנו יפתיע.

הכל מוגש בשפע כבר מהרגע הראשון והתמונה מגרה ומעורר תחושים.

לאילו אירועים זה יתאים?

זה יתאים לכל אירוע קטן או גדול, חלבי מתאים לכל סגנון רשמי, עסקי או אישי. יש לכם מאורע שמח והנה בזה הרגע תוכלו להזמין שולחן שוק איכותי לאירועים. יש שפע של אפשרויות למאכלים אם זה כריכים נפלאים ועד לגבינות וסלטים מרעננים וגם כמובן קינוחים טעימים ומתוקים שנותנים בדיוק את הסיום המעולה לאירוע.שולחן שוק יכול להתאים לאירועים קטנים אישיים לכנסים או ישיבות. שולחנות שוק יכולים גם להשתלב בחתונות, לחגיגת יום הולדת תוכלו להביא את השפע לבית.

מה כולל התפריט?

התפריט מגוון ועשיר לטעמכם או נוכל להציע לכם את החבילות. אם זה אירוע חלבי האם אתם רוצים רק מגוון של גבינות, סלטים, ירקות, פירות ופשטידות, או אולי תתמקדו בקינוחים.

אולי יעניין אתכם גם דוכן כנאפה?

פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

אולי יעניין אתכם גם שולחן שוק?

מגשי אירוח ברחובות| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!

אולי יעניין אתכם גם דוכן שווארמה?

אולי יעניין אתכם גם דוכן המבורגר?