לוגו | שף | טייסטפולי

איזה סגנון אוכל בחרת?

אנחנו נשמח לדבר איתך..

אירועים שמפנקים אנשים

לקוחות פרטיים ממליצים

לקוחות עסקיים ממליצים

עוד לא נסגרת על סגנון האוכל?

טלפון אחד אלינו ואנחנו נעזור לך

דברים שמעניין לדעת על אוכל...

דוכן פיצה לאירועים מחיר-קייטרינג טייסטפולי

עמדת פיצות לאירועים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך? רוצה לדבר איתנו? הקודם הבא עמדת פיצות לאירועים מה מומלץ כדוכני אוכל באירועים? אין ספק שעם עמדת פיצות לאירועים

תן לי לקרוא עוד...
פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

בר פיצות לאירועים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך? רוצה לדבר איתנו? הקודם הבא בר פיצות לאירועים מה מומלץ כדוכני אוכל באירועים? אין ספק שעם בר פיצות לאירועים

תן לי לקרוא עוד...
דוכן פיצה קייטרינג טייסטפולי

דוכן פיצה לילדים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך? רוצה לדבר איתנו? הקודם הבא דוכן פיצה לילדים לאירועים מה מומלץ כדוכני אוכל באירועים? אין ספק שעם דוכן פיצה

תן לי לקרוא עוד...

טעימה קטנה עלינו

אנו אחת מחברות הקייטרינג המחויבת למקצוענות, משנת 2003 בניהולו של השף ניר דהן. חברת הקייטרינג מציעה אירוח ברמה ומזון איכותי בכל הסגנונות וממיטב המטבחים חובקי העולם. בקייטרינג אנו מציעים מתאבנים, סלטים מנות עיקריות, מגשי אירוח, כריכונים, מגשי גבינות עשירים, לחמים, פוקצ'ות וכן, אנו מציעים דוכני מזון עשירים ואסתטיים שימשכו אליהם את המוזמנים שלכם. בסוף האירוע, אנו מגישים קינוחים כגון פירות העונה וקינוחים מגוונים עוצרי נשימה.

שף | טייסטפולי

שף ניר דהן

קייטרינג לאירועים – Tastefully

טייסטפולי, חברת הקייטרינג המובילה מאז שנת 2003, בניהולו של השף ניר דהן, מביאה אליכם שירות קייטרינג ייחודי ויוצא דופן בנוף הישראלי, ובבסיסו קשת רחבה של אפשרויות מהן תוכלו לבחור את המטבח, הסגנון, ההגשה, הכשרות, הטעמים, המרקמים, הצבעים וכל פרמטר אחר כפי שהוא מתאים במיוחד עבורכם, עבור האורחים שלכם ועבור האירוע שלכם.
פעילות הקייטרינג של טייסטפולי מבוצעת כולה על ידי צוות מקצוענים, הכולל שף ראשי, צוות סו-שף מקצועיים, טבחים, אחראי רטבים, קונדיטורים ומומחי קולינריה, העובדים יחד מדי יום ביומו כדי להעמיד לרשות לקוחות החברה את חוויית הקייטרינג האולטימטיבית בכל אירוע, בכל היקף ובכל סגנון וסוג של קייטרינג.
טייסטפולי מציעה שירותי קייטרינג בשרי, קייטרינג חלבי, דוכני מזון ושירותי בר בכל סגנון ומכל מטבח, הכל על בסיס שורה של ערכי יסוד העוברים כחוט השני בכל משימות הקייטרינג שמבצעת החברה באופן יומיומי:

  • חומרי גלם טריים טריים לכל אירוע ולכל משימת קייטרינג מחדש
  • חומרי גלם באיכות גבוהה, הנבחרים על ידי צוות המטבח של טייסטפולי – סוג, יצרן וספק
  • חבילת אירוח מקצה לקצה, החל מהמתאבנים, דרך המנות והקינוחים וכלה במשקאות ותוספות מיוחדות
  • מגוון סגנונות בישול והכנה – מטבח ישראלי, מטבח צרפתי, מטבח איטלקי, מטבח תאילנדי, מטבח יפני, מטבח דרום אמריקאי ועוד
  • הגשה בהתאמה אישית על פי העדפות הלקוח – הגשה עצמית או אישית, הגשה מרוכזת, הגשה פרסונלית והגשת גורמה
  • טעם – בחינה מקצועית של כל מנה על ידי טועמים מקצועיים, לפני שילובה בתפריט המנות של טייסטפולי
  • כשרות – טייסטפולי מקפידה על כשרות מלאה בכל סוגי המטבחים והקייטרינג, על פי דרישות הלקוח
  • שירות אישי, אדיב ומקצועי ובמוקד, המשולש הקדוש: הלקוח, האירוע והאוכל

לאורך כל השנה, משרתת טייסטפולי לקוחות פרטיים במסגרת אירועים קטנים, גדולים ואירועי ענק וכן לקוחות עסקיים למגוון אירועים עסקיים, כנסים, תערוכות, אירועי חברה במשרדי החברה או מחוצה להם, וכן שירותי קייטרינג שוטפים. לקוחות החברה נהנים מייעוץ קולינרי מלא בבנייה וגיבוש התפריט, ובכלל זה ייעוץ טעם, נראות, עומס תזונתי (כבד/ קליל), שילובי מנות ופרישת מנות לאורך האירוע, החל מהמתאבנים ועד הקינוח.
חברת טייסטפולי מציעה קייטרינג בשרי במגוון סגנונות ועם שלל תוספות בכל הטעמים, הצבעים והמרקמים, וכן קייטרינג חלבי הכולל תפריט מלא ועשיר של מאכלים חמים וקרים, קישים, בלינצ'ס, פיצות, פוקצ'ות ועוד. כמו כן, מציעה החברה סלטים חיים ומבושלים מכל המטבחים הבינלאומיים, וסלטים ייחודיים בפיתוח עצמי של החברה.
חברת טייסטפולי מספקת ללקוחותיה חבילת ערך שלמה ומושלמת, הכוללת את מנות האוכל, פלטפורמות ישיבה, הכוללות שולחנות וכסאות במגוון תצורות וגדלים, פריטי עיצוב במגוון רחב של אפשרויות, צבעים ומרקמים למגוון סגנונות אירועים וכלי הגשה המותאמים לסגנון המטבח והעדפות ההגשה של הלקוח.
הצוות המקצועי של טייסטפולי מזמין אתכם למפגש היכרות, במסגרתו תוכלו להתרשם בגוף ראשון מיכולות החברה, תפריטים אפשריים וכן אפשרויות ליצירת מנות וארוחות בהתאמה אישית ללקוח. במסגרת המפגש, תוכלו לקבל מידע מקיף ומפורט על פעילות החברה ועל שלל האפשרויות העומדות בפניכם ולהציג בפנינו את כל השאלות בנושאים המטרידים אתכם.
בהמשך הדרך, ניקח אתכם יד ביד למסע של טעימות והתנסות, וייעוץ קולינרי מלא עד לפרט הקטן ביותר.

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.

חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!