אנו מתחייבים למקצוענות ולמחיר הטוב ביותר!

תפריט קייטרינג לאירועי קוקטייל | תפריט קייטרינג לחתונה  | תפריט אסאדו  

קייטרינג בשרי מבית Tastefully

טייסטפולי מציעה תפריט בשרי עשיר ומגוון, המביא לכם את המנות הבשריות והתוספות המשלימות הטובות ביותר מכל מטבח ובמגוון רחב של סגנונות בישול.

אצלנו תוכלו לבחור את סגנון הבישול המתאים לכם ביותר, ובכלל זה:

  • על פי מטבח – ישראלי, מזרח תיכוני, צרפתי, איטלקי, תאילנדי, יפני ודרום אמריקאי
  • על פי עדה – מרוקאי וצפון אפריקני, עירקי, סורי, הודי, אמריקאי ומזרח אירופאי
  • על פי קונספט – בופה, ביתי, פרסונלי וגורמה

טייסטפולי מעמידה לרשותכם צוות מומחי קולינריה, שישבו איתכם, יקבלו מכם את כל ההעדפות האישיות שלכם, התפישות שלכם והציפיות שלכם מקייטרינג בשרי לאירוע, ויבנו איתכם בשיתוף פעולה, תפריט הרמוני מלא מקצה לקצה, החל משלב המתאבנים, דרך מנות הבשר, סגנונות הבישול והצלייה והתוספות ועד המנות האחרונות, הקינוחים והיינות.

בטייסטפולי אנו מקפידים על יצירת היצע מגוון, הכולל בתוכו מנות בסיסיות ואהובות, מנות גורמה ייחודיות ומנות בהתאמה אישית על פי דרישות הלקוח. כל המנות המתווספות לתפריטי טייסטפולי עוברות תהליך בחינה על ידי טועמים מקצועיים, ועוברות תהליך של טיוב והשבחה עד לקבלת המנה האולטימטיבית. לצורך כך, מקיימת טייסטפולי שיתופי פעולה מקצועיים עם מומחי קולינריה בעלי התמחות במטבחים ובסגנונות הבישול וההכנה השונים.

אנו בטייסטפולי נסייע לכם לבנות את התפריט המתאים לאירוע שלכם, בהתחשב ב-5 היסודות לבניית תפריט מנצח:

  1. טעם
  2. מרקם וצבע
  3. שילובים
  4. רצף מנות
  5. הרכב תזונתי

5 יסודות התפריט של טייסטפולי נועדו להבטיח את חוויית האוכל האולטימטיבית, לא רק בהיבט הטעם, אלא גם באופן בו משתלבות המנות, באופן בו הן מוזרמות אל האורחים בצורה מחושבת ועל בסיס שיקולים קולינריים מקצועיים וכן הרכב תזונתי, שמשפיע מאוד על חוויית האירוע כולה, מבחינת הכבדה על האורחים, פרישת החוויה לכל אורך האירוע, יצירת שובע וכדומה. יישום 5 היסודות מיועד להביא אל האורחים שלכם את חוויית הקייטרינג הטובה ביותר לה יוכלו לצפות באירוע שלכם אליו הם מגיעים.

חברת טייסטפולי פעילה בשוק הקייטרינג מאז 2003, ומקפידה על עבודה על פי כל הכללים הרגולטוריים, ובכלל זה עבודה עם אישורים מלאים ותקפים של משרד הבריאות, כשרות מלאה על פי העדפות הלקוח, הפרדה בין מטבחים, שמירה על סביבת עבודה נקייה והגיינית וליווי מקצועי של צוות מטבח מקצועי וטכנולוג מזון לצרכי ייעוץ ופיקוח.

במסגרת שירותי קייטרינג בשרי של טייסטפולי, מספקת החברה את כל מכלול האלמנטים הנדרשים לאירוע, ובכלל זה מערכות ישיבה ואוכל, כלי הגשה במגוון סגנונות, צבעים ומרקמים, פריטי עיצוב, דוכנים ועמדות מזון, כלי הגשה, בר משקאות עשיר ומקצועי וכל פרט אחר שיידרש לטובת האירוע, גם בהתאמה אישית ותפירה על פי צרכי הלקוח.

כדי להכיר את תפריטי הקייטרינג הבשרי של טייסטפולי, אנו מזמינים אתכם למפגש היכרות בו תוכלו לקבל מפרט מלא של כל מנות הבשר והתוספות המוצעות על ידינו, לקבל הסבר מפורט על הסגנונות הזמינים, צורת ההכנה ואפשרויות ההתאמה העומדות לרשותכם סביב המנות המועדפות עליכם, ובסופו של דבר לעבור מסע של טעימות והתנסות עד לגיבוש התפריט המתאים ביותר לאירוע שלכם, ורק לאחר שתרגישו שכל החלטה לגבי כל מנה וכל רכיב, מתקבלת אצלכם ממקום של ידע ובטחון מלא.

מעוניינים לקרוא עוד השירותים שלנו? לחצו-
קייטרינג לאירועיםקייטרינג חלבידוכני מזוןמגשי אירוחבר לאירועים

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.

חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!