תמונה | טייסטפולי

בר לאירועים

תמונה | טייסטפולי

תפריט שייקים

תפריט אלכוהול

תפריט שתייה חמה

דוכן שתייה חמה, קרה או חריפה?

אנחנו נשמח לדעת מה בחרת..

לקוחות פרטיים ממליצים

לקוחות עסקיים ממליצים

דברים שמעניין לדעת על אוכל...

דוכן פיצה לאירועים מחיר-קייטרינג טייסטפולי

עמדת פיצות לאירועים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך? רוצה לדבר איתנו? הקודם הבא עמדת פיצות לאירועים מה מומלץ כדוכני אוכל באירועים? אין ספק שעם עמדת פיצות לאירועים

תן לי לקרוא עוד...
פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

בר פיצות לאירועים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך? רוצה לדבר איתנו? הקודם הבא בר פיצות לאירועים מה מומלץ כדוכני אוכל באירועים? אין ספק שעם בר פיצות לאירועים

תן לי לקרוא עוד...

שירותי הבר לאירועים של Tastefully

עמדת הבר היא העמדה אליה מגיעים האורחים, הכי הרבה פעמים במהלך האירוע ועם הכי הרבה ציפיות: להקל על הצמא, ליהנות ממשקה מתוק או לחגוג עם משקה אלכוהולי שישחרר אותם וייתן להם בוסט לאירוע. בדיוק סביב שלושת הציפיות הללו, בנתה טייסטפולי בר עשיר ומגוון בהתאמה מלאה לכל סוגי האירועים, עם אפשרות בחירת משקאות על פי העדפות הלקוח.

שירותי הבר לאירועים של טייסטפולי כוללים בר משקאות קלים, בר משקאות אלכוהוליים, בר משקאות חמים ובר מוזלי מרענן. במסגרת הפקת האירוע, תוכלו להחליט באופן מדוייק מהן עמדות הבר שאותן תרצו להציב באירוע ומה תהיה התכולה של כל אחד מן הברים. כל בר מגיע עם פלטפורמה בסיסית מובנית שמתאימה לכל אירוע, וסביבה אין כל צורך לחשוב, להתלבט ולהחליט. פלטפורמה זו כוללת מגוון רחב של משקאות קלים מוגזים או צלולים, בירות, מים ומגוון סוגי קפה ותה עם כל הרכיבים המשלימים.

מעבר לכך, תוכלו לבחור תוספות בהתאמה לאירוע הספציפי שלכם, ובכלל זה בר מוזלי בו מוגשות מנות מוזלי טריות ורעננות, המשלבות יוגורט איכותי עם פלחי פירות טריים ופירות יבשים בטעם אלוהי, שאי אפשר שלא להתלהב ממנו. בר מוזלי מתאים במיוחד לאירועי יום, אך ניתן להזמינו גם לאירועי לילה קלאסיים.

טייסטפולי מציעה גם שירותי בר אלכוהולי, הכוללים משקאות אלכוהוליים על פי בחירת הלקוח וברמת האיכות שמגדיר הלקוח. בר האלכוהול של טייסטפולי הוא שירות נפרד לאור מחירי האלכוהול הגבוהים (בגין מס קניה מיוחד החל עליהם). עלותם יכולה להשתנות מאוד בין סוגים ומותגים שונים של אלכוהול, ולהיות גבוהה משמעותית ממשקאות קלים ובירות. בהתאם לכך, תוכלו לגבש את חבילת האלכוהול המתאימה לכם, ולכלול בתוכה כל סוג של משקה אלכוהולי מועדף מכל מותג אהוב עליכם, ואנו נדאג לבנות עבורכם את בר האלכוהול השיקי והעשיר ביותר.

במסגרת שירותי הבר לאירועים של טייסטפולי נגיש גם אלכוהול מקפיץ ברחבת הריקודים, בר דינמי ושוטים של אלכוהול לאורחים. בהתאם לאופי האירועים והאורחים, צוות הבר של טייסטפולי יוכל להפוך את רחבת הריקודים שלכם לחגיגה של ממש עם אלכוהול קלאסי, אלכוהול מקפיץ, מבחנות אלכוהול, מזיגה לפה ועוד.

בר המשקאות החמים מגיע עם כלל האלמנטים הנדרשים לחוויית הקפה המושלמת, קפה נמס, קפה אספרסו והפוך, קפה שחור, תה ירוק במגוון טעמים, תוספות סוכר כיד המלך, חלב רגיל או סויה וכל תוספת אחרת שתהפוך את בר הקפה לבר מנצח, כמובן בעיצוב יוצא דופן שישלים את חוויית הקפה.

אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו למפגש היכרות, בו תוכלו להתרשם ממגוון שירותי הבר המוצעים על ידינו, לקבל מידע מלא על כל אחת מן האפשרויות העומדות בפניכם ועל האופן בו תוכלו לשלב בין הברים, ולבנות את התכולה של כל בר על פי פלטפורמות הבסיס המוצעות על ידינו ובהתאמה אישית מלאה להעדפותיכם, לאופי האורחים שלכם ולסגנון האירוע שלכם.

צוות הקולינריה המקצועי של טייסטפולי יסייע לכם בקבלת החלטות לגבי משקאות רלוונטיים, המותאמים לתפריט הנבחר, יינות מתאימים ומשקאות שאולי לא הכרתם ותוכלו לשלב באירוע בהגשה אישית או להזמנה בבר, הכל על פי עקרונות קולינריים מקצועיים, שיחד יוצרים את האקסטרה הנדרשת לאירוע המושלם.

בר לאירועים

בר בסיסי – מתאים לאירועים סולידים  שירותי הבר הם לא צרכני אלכוהול או לאירועים עסקיים שהם חגיגה אבל לא מסיבת ריקודים .

שירותי הבר מוזלי

ניתן להגדיר את  הבר מוזלי כארוחה מלאה בפני עצמה – המוזלי מוגש עם פירות גרנולה ויוגרט בתוספת של דבש או מייפל .

בר קפה לאירועים

קרמה של קפה

עם התפתחות בתי הקפה בכל פינה בארץ , ישנה התפתחות של בר קפה בכל אירוע

להתעורר בבוקר לריח קפה הנטחן דק דק או לריחו המהביל של  קפה שחור או תה – במגוון טעמים וניחוחות.

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.

חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!