דוכן תפוח אדמה מוקרם

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

חברת קייטרינג | טייסטפולי

דוכן תפוח אדמה מוקרם

מחפשים דוכן תפוח אדמה מוקרם?♨️דוכני אוכל לכל אירוע מיוחד במינו באירוע שלכם.דוכן תפו"א מוקרם עם תוספות של תירס,מוצרלה,חמאה,זיתים,פרמזן,פטריות,בצל ירוק,בצל סגול ועוד…

מה הם סוגי דוכנים שמומלץ להזמין לאירועים?

יש שפע של דוכנים בכל סגנון וטעם וכולם נהדרים, ויש מקוריים יותר שגם מזכירים ממש את חוץ לארץ. למשל דוכן של תפוח אדמה כמו שמגישים באמסטרדם או באיסטנבול.

מה כולל דוכן אוכל עם תפוח אדמה מוקרם?

.דוכני אוכל מקוריים ונפלאים במיוחד שכוללים דוכן תפוח אדמה מוקרם, זה הכיף של כל אורח לקבל. תפוח אדמה חם ונימוח, לוהט כמו תפוח של ל"ג בעומר, בתוך תוספות של רוטב שמנת או תירס פריך, בצל ירוק, בצל קצוץ, זיתים ירוקים וכמובן גם בתוספת של פטריות מוקרמות במוצרלה, מנה קסומה שאהובה על ילדים ומבוגרים כאחד.

מה מחירו של דוכן כזה?

המחירים עממיים כמו מחירי מנות בדוכני אוכל רחוב, והם מתאימים לכל כיס ולכל תקציב. ואיזה כיף להרגיש שאתה בחו"ל לרגע, עם דוכנים לאירועים מקוריים כל כך כמו דוכן כזה משגע, עם ניחוח נפלא של תפוח אדמה חם מוגש עם גבינות וגבישי מלח או בטעמים חריפים, דוכן האוכל שירגש מאד את האורחים שלכם.

יש טעם מתוק משמח ומענג בכל תוספת של דוכן אוכל לאירועים – זו הבחירה המעולה של לקוחות וזה טרנד שכובש את האירועים ובפרט מחדש בתחום דוכנים לאירועים, וזו בהחלט תוספת מושלמת לכל אירוע מהנה שתוסיף המון שמחה ומקוריות לכל אירוע שלכם קטן או גדול.

לכתבה עלינו במעריב לחצו כאן!

 למפרט הדוכני מזון שלנו לחצו כאן!

דוכני מזון לאירועים חוגגים עם TASTEFULLY והחגיגה תמיד נהדרת!

מעונינים לדעת איזה עוד מה יש לנו להציע?

להתאמת תפריט מיוחד במינו דברו עוד היום עם השף ניר דהן 

אולי יעניין אתכם גם דוכן כנאפה?

פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

אולי יעניין אתכם גם שולחן שוק?

מגשי אירוח ברחובות| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!

אולי יעניין אתכם גם דוכן שווארמה?

אולי יעניין אתכם גם דוכן המבורגר?