דוכן פירות טריים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

חברת קייטרינג | טייסטפולי

מחפשים דוכן פירות טריים לאירועים?

♨️

איך לפנק באירוע באוכל וגם לשמור על הבריאות?

 אורחים רבים חוששים מאוכל משמין באירועים שיהרוס להם את הדיאטה ובכלל חוששים לאכול קינוח מלא בסוכר במהלך אירועים. הם מרגישים שהם צריכים לוותר כי אין  קינוח בריא ופחות משמין באירועים, כזה שניתן ליהנות ממנו עד הסוף בלי לספור קלוריות.

 

דוכן הפירות לא יהיה פשוט מדי לאירוע?

בדיוק כאשר אתם מציעים בר פירות טריים בכל אירוע,   אתם מציעים קינוח עשיר מוגש בעיצוב מהמם וענקי, ואתם בעיקר מאפשרים לאורחים ליהנות מפינוק מתוק שלא יחבל בדיאטה וניתן לאכול ללא ייסורי מצפון.

ניתן לשלב בתוך דוכן הפירות בכל אירוע, גם סוגים רבים של סלסלאות אישיות או לכל שולחן עם פירות עסיסיים טעימים ומפנקים. עם פירות העונה אפשר לעצב  בר פירות מפנק ולא יקר אבל אפשר גם ללכת על בר פירות יוקרתי עם פירות טרופיים יקרים יותר או עם פירות נדירים. תמיד יפה לראות בר פירות כי העובדה היא שעם בר פירות זו הצלחה מובטחת, במיוחד אוהבי הבריאות ישמחו, חובבי הדיאטה לא יקופחו, גם ילדים יתלהבו, הבר תמיד נראה מזמין, יוקרתי ומרשים הרבה יותר מבר מתוקים אחר.

אז אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהפוך להצלחה כבירה במחיר סביר זו ההפתעה המתוקה תרתי משמע לאורחים. בר פירות גם ברוב המקרים אינו יקר, כך אפשר לצמצם בהוצאות.  

 למפרט הדוכני מזון שלנו לחצו כאן!

דוכני מזון לאירועים חוגגים עם TASTEFULLY והחגיגה תמיד נהדרת!

מעונינים לדעת איזה עוד מה יש לנו להציע?

להתאמת תפריט מיוחד במינו דברו עוד היום עם השף ניר דהן 

אולי יעניין אתכם גם דוכן כנאפה?

פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

אולי יעניין אתכם גם שולחן שוק?

מגשי אירוח ברחובות| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!

אולי יעניין אתכם גם דוכן שווארמה?

אולי יעניין אתכם גם דוכן המבורגר?