שולחן שוק לאירועים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

שולחן שוק לאירועים

מה זה בעצם שולחן שוק לאירוע?

האם אתם יכולים לדמיין לעצמכם שתעצבו אווירה מקורית עם שוק איכרים הישר אל תוך האירוע הפרטי שלכם? זה טרנד נהדר שהופך ללהיט.

שולחן שוק לאירועים

מה כולל השולחן?

זה יציע לכם בכל אירוע שפע של מאכלים שונים ונפלאים, מגוון עשיר של צבעים, שפע של ניחוחות כובשים וכמובןשפע של מטעמים. בשולחן השוק של הקייטרינג שלנו דאגנו לכל פרט קטן עם תשומת לב על תפריט נפלא, עשיר שיהיה גדוש בכל טוב.

האם זהו עיקר האוכל באירוע?

החוויה הקולינרית של האירוע תתחיל מתחילה עוד הרבה לפני המנות העיקריות והביס הראשון,  השולחן כולו יהיה עמוס בכל טוב, וכל אורח יגיע לשולחן שוק ויופתע ממנו כדי להבין שחגיגת הטעמים באירוע שלכם היא בעיצומה. כל חומרי גלם טריים ושילובי הטעמים כולם נהדרים ומפתיעים אנחנו גמישים לכל טעם ובקשה וחשוב לנו להרכיב תפריטים חדשים ומקוריים. המוזמנים שלכם ייהנו מאירוע מיוחד, טעים ומשביע.

איך מתבטא שפע הטעמים?

השולחן הוא בעצם כמו בופה  שמכירים אבל כזה שנותן למאכלים צורה חדשה ואחרת ולא את הצורה של הגשה מוכרת אלא האווירה יותר משמחת ועממית. כולם למעשה יכולים לגשת וליהנות מן המטעמים השונים המוגשים בצלחות בקפידה אך נגישים ישירות לאורחים.  ואל תדאגו שמא מישהו מבין האורחים יפספס את ההזדמנות ליהנות, לטעום או לשבוע מאחת המנות שיוגשו, כי זה בדיוק כמו בשווקי האיכרים שכולם אוהבים עם אווירה של חו"ל, דוכנים שמביאים לנו שפע מכל הבא ליד, וכך גם שולחן השוק שלנו יפתיע.

הכל מוגש בשפע  וזה הסוד המנצח. כבר מהרגע הראשוןהעיניים של האורחים מהופנטותבגלל התמונה המגרה, מפתה ומעוררת חושים, בלוטות התיאבון מתחילות לפעול בהנאה.

לאילו אירועים שולחן שוק יתאים?

זה בהחלט כבש את עולם הקייטרינג, ולכן זה יתאים לכל אירוע קטן וגדול, רשמי, עסקי או אישי. יש לכם מאורע שמח ואתם רוצים להיות מקוריים. בזה הרגע תוכלו להזמין שולחן שוק איכותי לאירועים שילווה את כל השמחות ויוסיף להופעההקולינרית הנהדרת.

כל המאכלים מונחים בשפע  זה לצד זה,  עם שפע של אפשרויות למאכלים אם זה כריכים נפלאים ומנות עיקריות, עדלסלטים מרעננים וגם כמובן קינוחים טעימים ומתוקים שנותנים בדיוק את הסיום הנכון.שולחן שוק יכול להתאים לאירועים קטנים לחגוג עם כל העובדים, לכנסים וישיבות. שולחנות שוק יכולים גם להשתלב כאטרקציה בחתונות, לחגיגת יום הולדת תוכלו להביא את השפע של המסעדה הישר לבית או אל החצר.

מה בתפריט?

את התפריט המגוון והעשיר נשמח להרכיב יחד אתכם, או להציע לכם את החבילות. האם זה אירוע חלבי או אירוע בשרי? האם אתם רוצים רק מגוון של סלטים, ירקות, פירות ופשטידות, או שאולי תתמקדו לרוב בקינוחים. הכל אפשרי