קיאק פירות לאירועים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

חברת קייטרינג | טייסטפולי

מחפשים קיאק פירות לאירועים?

♨️

מה זה בעצם קיאק פירות לאירוע?

כשיש אירועים רבים וכבר לא יודעים איך לגוון ולחדש, או איזה דוכנים מיוחדים אתם יכולים להגיש באירוע שלכם, קיאק פירות עם מאות פירות העונה חתוכים בעיצוב מדליק מונחים על קיאק נייד, זו אטרקציה נהדרת שתתאים לכל האורחים.

איך לשלב אטרקציה עם אוכל בריא?

קיאק הפירות הוא בדיוק בר אוכל שהוא גם מפנק אך גם משלב בריאות, עיצוב מדליק ומרענן מאד שכל אורח נמשך אליו. הרעיון של בר פירות הוא רעיון מקורי, מיוחד ומפנק שישדרג כל אירוע שלכם גם אם זהו אירוע קטן או בחוג ביתי. בר פירות הוא רעיון נפלא שסחף את כל תחום האירועים, מבחינות רבות זו אחת האטרקציות המובילות ביותר. ראשית זהו קינוח בריא אך שמוגש בצורה מפנקת ומושכת במיוחד. ועוד חשוב ביותר לציין שכאשר אתם יוצרים בר פירות לאורחים אתם מאפשרים להם פשוט לאכול בלי חשבון וכל האורחים יכולים ליהנות מפינוק מתוק ללא הצורך לחשב קלוריות או להרגיש שהדיאטה נהרסה.

אז בר פירות כזה לא רק יתקבל בברכה על ידי כל אורח שמנסה לשמור על הדיאטה שלו, טרנד הבריאות הצמחונות והטבעונות תופס חזק היום גם בתחום האירועים. העיצוב המדליק של בר הפירות מושך את כולם וגם ילדים נהנים מהכיף ומגיעים לאכול והפעם לא אוכלים רק סוכר שמזיק להם.  

 למפרט הדוכני מזון שלנו לחצו כאן!

דוכני מזון לאירועים חוגגים עם TASTEFULLY והחגיגה תמיד נהדרת!

מעונינים לדעת איזה עוד מה יש לנו להציע?

להתאמת תפריט מיוחד במינו דברו עוד היום עם השף ניר דהן 

אולי יעניין אתכם גם דוכן כנאפה?

פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

אולי יעניין אתכם גם שולחן שוק?

מגשי אירוח ברחובות| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!

אולי יעניין אתכם גם דוכן שווארמה?

אולי יעניין אתכם גם דוכן המבורגר?