פוד טראק לאירועים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

פוד טראק לאירועים

איזו אווירה נוצרת לאירוע עם משאית אוכל?

טרנד נהדר שכובש את האירועים זה משאיות אוכל ניידות כמו שרואים בחו"ל. לנו כל האהבה לתחום הבישול במיוחד קייטרינג בשרי והבנה בבשר טוב, חיבור לטבע ולחיבור המדהים והטעים הזה ביניהם.

היכן כדאי לחגוג עם פוד טראק?

כמובן שבאוויר הפתוח לשם תגיע המשאית המדליקה. החגיגה מושלמת ברגע הזה שהאירוח הוא מול נוף מדהים ואפשר להוציא את המנות הכי טעימות בדוכן נהדר ואטרקטיבי. בישול עם המון אהבה וחום, החלום שלכם להתגשם באירוע זה בדיוק זה,.

מה היתרונות?

להעניק לאנשים את הרגע הקסום הזה בביס נהדר ואיכותי בפוד טראק מקורי ומדהים שכולו עמוס חוויות וטעמים ממקומות קסומים, בשילוב של נופים מהממים וכמובן עם המון אוכל טוב.

האם זה מתאים לכל אירוע?

האווירה משפיעה יותר כי אוכל טעים זו גם החוויה המקורית וזה מתאים ונהדר לכל אירוע באוויר הפתוח.

למה דווקא אנחנו?

כי לנו יש את כל הניסיון ואת כל האהבה לאוכל או לבשר, והחלום שלנו היה תמיד להציע מקוריות ושמחה ולשלב מנות מובחרות ברמה של מסעדות יוקרה, עם כל הזמינות והכיף של פוד טראק.

מה מיוחד בטעמים?

עם הניסיון שלנו של עשרות שנים בהצלחה, הרצון הוא לחבר טעמים חדשים ומלהיבים עם מגוון של מנות לכל סוגי הקהלים. בפוד טראק יש אווירה קסומה של טבע חופש ואוכל נהדר.

ההתמחות שלנו היא בכל סוג של אוכל ובמיוחד בבשרים טעימים באיכות נדירה ומנות ספיישל. בכל אירוע הפוד טראק שלנו יהיה למסמר הערב, והטעם מדהים.

האם זה יקר?

אוטו אוכל מתאים בקלות רבה לכל תקציב ואף יכול לחסוך בהוצאות.  זה הפך בשנים האחרונות לתופעה נפוצה באירועים ויש אישור להציב אותם ברחבי היישובים וליד הבתים בכל מקום ברחבי הארץ.

האם זה דורש התמחות?

כמו כל תחום חדש יש לנו את כל הניסיון וההתמחות בפודטראק בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח. אנחנו מגיעים על פי כל דרישה של לקוח, מצוידים בכל הציוד הנדרש להפעלה מידית.

מדוע כדאי לבחור באוטו אוכל?

הסיבות רבות ומעולות בבחירה לעבוד עם אוטו אוכל. אפשר לנייד ולמקם אותו במגוון מקומות ולוקיישנים ולכל אירוע. העלויות הן זולות משמעותית מפתיחת בופה או שולחנות ומלצרים, ומאפשרים להקטין את העלויות להקמת אירוע עם מזון מגוון וטעים.

מה לגבי אישורים?

האישור כלול כי אין מניעה להציב לאירוע מדובר כל מזנון אוכל נייד שתרצו, ויש לנו גם אישור הפעלה של משרד הבריאות ולרוב לא נדרשים אישורים נוספים.

במה זה מצוייד?

אנו נצייד את הפוד טראק בהתאם לטעם שלכם ולסוג האירוע.

ההתאמה היא מלאה ומגיעים ספיישל אליכם.

הפוד טראק הוא מזנון נייד שיספק את כל הטעמים האהובים מדוכני המזון.
כל סוגי המנות תוכלו להביא לבחירתכם יחד עם האוטו אוכל שלנו.
מעבר לזה ניתן גם לשלב מנות שף או גורמה שאין בתפריט אם תרצו אירועים יוקרתיים ומיוחדים.

אוטו אוכל עם קייטרינג זה משהו מיוחד שיתאים גם לחברות וארגונים באירועים עסקיים כאשר החברות מעוניינות להפיק יריד או כל אירוע אוכל עם טעימות לקהל המוזמנים.
האוטו מגיע עם צוות הפעלה ושירות אישי ולבבי, וכמובן עם כל הציוד והכלים הרלוונטיים בהתאם לתפריט שנבנה יחד בהתאמה אישית.

גם אם אתם מפיקים את האירוע העסקי הבא שלכם, ומתחשק לכם לעשות משהו שונה ולחדש. אין ספק שהזמנת משאיות מזון ניידות לאירוע זו דרך נהדרת לחדש את האירוע. כי זהו אחד הטרנדים הנהדרים והפופולריים ביותר בתחום הקולינרי ושבאמצעותו האירוע שלכם מקבל שדרוג גם מבחינה עיצובית, וגם ביצירה של אווירה אחרת ומשהו מדליק שמאפשר לכם לבחור בין אינספור סוגי מזון

הטרנד הזה הוא עולמי ומצליח בכל העולם. חשוב לשים לב לכמה פרטים לפני שמזמינים פוד טראק ולא רק להתמקד בתפריט. הפוד טראק הוא האטרקציה המרכזית שלכם וחשוב לתפעל אותו בצורה נכונה ואחראית.

. למשל שמשאית מזון מסוגלת לספק מזוח לכמאה אנשים בשעה. חשוב לדעת כמה אנשים מוזמנים כך תדעו כמה משאיות מזון צריך. אם אתם שמים לב שכמות האורחים שלכם גדולה ואתם לא רוצים להוסיף עוד משאית אפשר לגוון או לשנות את התפריט. כך הצוות בפוד טרק יוכלו להספיק להכין יותר מנות מגוונות ומבוקשות בזמן קצר יותר, ולשרת יותר אורחים באירוע כולו.

האפשרויות הקולינריות שאפשר להציע הן כמעט בלתי מוגבלות אם זה מנות של המבורגרים ובשרים ועד לסושי, פיצה, כריכים, אוכל מקסיקני, תפריט סיני או אוכל הודי, כמובן גם שפע של קינוחים והאפשרויות עוד רבות. כדי להחליט מהו התפריט המתאים ביותר לאירוע, חשבו על סוג האירוע ועל האורחים, מהו חתך הגילאים שלהם, וגם על אירועים קודמים שערכתם ואהבתם, כך תצליחו לבחור ולגבש את התפריט המתאים ביותר. לפעמים אירוע גם נערך בעקבות נושא מסוים שאפשר בהחלט להתאים לתפריט ספציפי.

צריך גם לוודא את כל הפרטים לגבי ביטוח האירוע. בשיחה עם חברת הפוד טראק, חובה לוודא שיש לה את כל האישורים הדרושים כדי לפעול וגם ביטוח בתוקף. שימו לב שהביטוח שיועבר אליכם מכסה תקלות באירוע או נזקים שונים שעלולים לצוץ.

בדקו מתי הצוות יגיע. כי חשוב לוודא גם עם חברת הפוד טרק שהיא יודעת באיזה שעה האירוע מתחיל, וכמה זמן לפני היא צריכה להגיע אליו. לרוב נזמין את המשאית כשעה וחצי לפני האירוע. בדקו מה כוללים חומרי הגלם והאם חברי הצוות מכינים את חומרי הגלם כך שיהיו ערוכים להכנה מהירה, מי עורך את ההקמה, היכן יהיה מיקום המשאית והפחים לאשפה ועד לעיצוב הדוכן.

אולי יעניין אתכם גם דוכן כנאפה?

פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

אולי יעניין אתכם גם שולחן שוק?

מגשי אירוח ברחובות| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!

אולי יעניין אתכם גם דוכן שווארמה?

אולי יעניין אתכם גם דוכן המבורגר?