דוכני מזון לאירועי חברה

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

חברת קייטרינג | טייסטפולי

דוכני מזון לאירועים

יש כל כך הרבה דוכנים מה כדאי לבחור?

דוכני מזון  לאירועים קיימים עם כל האפשרויות וכל הסוגים הם הצלחה, אז הכל תלוי בתקציב, מיקום וכמובן הטעם האישי של האורחים. יש כאלה שאוהבים יותר קפה, מתוקים ויש כאלה שיעדיפו פירות או ערמונים. הכל תלוי בטעם האישי ובתקציב, כי ככל שיהיו יותר אטרקציות זה כמובן מהנה יותר.

איך להוסיף דוכני מזון לאירועים במחיר סביר?

למעשה דוכני מזון כיום הם  אופציה כלל לא יקרה לשדר כל אירוע, וזו בחירה טובה לכל אירוע או כנס עסקי וחברתי. ניתן למצוא דוכני מזון המציעים החל מקניקיות המבורגרים ועד למפלי שוקולד, דוכני מזון עם קפה ומאפה ועוד. ישנם הרבה חידושים בתחום דוכני מזון. האפשרות לפנק את האורחים במנות בשריות או חלביות בצורה איכותית עם בשר טעים  או בגלידה ואפשר אפילו את שניהם עם גלידה פרווה או שווארמה צמחית, כל מה שתרצו אפשרי.  דוכני מזון משדרגים את האירוע. אם תרצו אפשר להכין למשל מפלי שוקולד עם מרשמלו ופירות, דוכני מזון המציעים עוגות ועוד ועוד.  אלו דוכנים כלל לא יקרים שמתאימים בקלות רבה לכל תקציב ולכל כיס ובוודאי זה זול יותר מתפריט מנות והגשה של מלצרים.

 

חשוב לבחור דוכני מזון שיתאימו לאופי האירוע ולסוג האורחים וכן לבחור בקייטרינג מנוסה בתחום  בתחום על מנת לספק שירות מקצועי ואדיב.

 למפרט הדוכני מזון שלנו לחצו כאן!

דוכני מזון לאירועים חוגגים עם TASTEFULLY והחגיגה תמיד נהדרת!

מעונינים לדעת איזה עוד מה יש לנו להציע?

להתאמת תפריט מיוחד במינו דברו עוד היום עם השף ניר דהן 

אולי יעניין אתכם גם דוכן כנאפה?

פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

אולי יעניין אתכם גם שולחן שוק?

מגשי אירוח ברחובות| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!

אולי יעניין אתכם גם דוכן שווארמה?

אולי יעניין אתכם גם דוכן המבורגר?