דוכני מזון לאירועים קטנים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

חברת קייטרינג | טייסטפולי

דוכני מזון לאירועים קטנים

מה מיוחד בדוכנים לאירועים?

 דוכנים לאירועים מתאימים בצורה מושלמת לכל אירוע קטן או גדול. כל האפשרויות וכל הסוגים שרק תבחרו לאירוע שלכם קיימים בדוכני אוכל לאירועים הם הצלחה של ממש בשטח, אז הכל תלוי בטעם האישי של האורחים. יש כאלה שרוצים יותר דוכני אוכל בשריים, יש כאלה שרוצים עגלת קפה, אחרים מתמקדים יותר בעוגות ובמתוקים ויש כאלה שיעדיפו פירות למשל. הכל תלוי בטעם האישי והתקציב מתאים לכל כיס.

האם דוכני מזון מתאימים לאירועים קטנים?

כאופציה כלל לא יקרה האירוע הקטן גם לא יכלול הוצאות רבות וגם יהיה יותר שמח ומקורי עם דוכן אוכל מהנה. זו בחירה טובה לכל סוג של אירוע או אפילו לימי הולדת ולכנס עסקי וחברתי. ניתן למצוא דוכני מזון המציעים את כל סוגי האוכל שרק תרצו. החל מתפריט בשרי עשיר למשל המבורגרים ועד לעוגות גלידות או מפלי שוקולד, דוכני מזון עם קפה ומאפה ועוד. ישנם לאחרונה הרבה חידושים בתחום של דוכני מזון. לכן זו האפשרות לפנק את האורחים במנות בשריות או חלביות בצורה איכותית עם בשר טעים  או בגלידה .  אלו דוכנים כלל לא יקרים שמתאימים בקלות רבה לכל תקציב ולכל כיס.

 

חשוב רק לבחור דוכני מזון שיתאימו לאופי כל אירוע ולסוג האורחים ולבחור בקייטרינג מנוסה בתחום על מנת לספק שירות מקצועי ואדיב.

 למפרט הדוכני מזון שלנו לחצו כאן!

דוכני מזון לאירועים חוגגים עם TASTEFULLY והחגיגה תמיד נהדרת!

מעונינים לדעת איזה עוד מה יש לנו להציע?

להתאמת תפריט מיוחד במינו דברו עוד היום עם השף ניר דהן 

אולי יעניין אתכם גם דוכן כנאפה?

פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

אולי יעניין אתכם גם שולחן שוק?

מגשי אירוח ברחובות| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!

אולי יעניין אתכם גם דוכן שווארמה?

אולי יעניין אתכם גם דוכן המבורגר?