דוכן בננה מטוגנת

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

חברת קייטרינג | טייסטפולי

דוכן בננה מטוגנת

מחפשים דוכן בננה מטוגנת?♨️דוכני אוכל לכל אירוע מיוחד במינו באירוע שלכם.עם בננה חמה מטוגנת במקום בליווי סירופ מייפל/שוקולד.צרו קשר עוד היום.

איך להרגיש חוץ לארץ בכל אירוע?

לא אתם לא בתאילנד, אלא בארץ עם בננה מטוגנת, הקינוח האהוב על כל המטיילים. זה תאילנד שהגיעה לחגיגה שלכם. אתם מוסיפים דוכני אוכל נפלאים עם דוכן בננה מטוגנת היישר מתאילנד הרחוקה, הבננה המתוקה נימוחה במקום על גבי פלטה חמה ובניחוחות שף מתוקים. מטוגן, מתוק ונימוח בפה יחד עם כל התוספות הנפלאות כמו דבש, קוקוס, סוכריות צבעוניות, שוקולד, בוטנים, אגוזי מלך, מקופלת.  ולא נשכח את הסירופים המשגעים שנוטפים על הבננה החמה : סירופ מייפל, שוקולד ריבת חלב.

איך להפוך כל חגיגה לצבעונית ומושלמת?

אירועים הם לרוב דומים זה לזה ואפילו נדושים מאד ושגרתיים. לפעמים האורחים ממהרים לחזור הביתה ולכן אין כמו דוכן מתוק ומיוחד שילהיב את האורחים וייתן להם חוויה שונה ואחרת שהם רק ירצו להתפנק עוד ולא לשכוח את האירוע שלכם עוד זמן רב. מתוך מגוון של עשרות דוכנים תוכלו לבחור כמה מדליקים שיצרו יותר כיף ושמחה בכל אירוע שאתם מתכננים. הדוכנים מתאימים לכל תקציב ולכל מסגרת.

מה כולל דוכן בננה מטוגנת?

דוכן בננה מטוגנת הוא מפנק ומתוק במיוחד. כמה כיף לגלות שהמקומות האקזוטיים בעולם הגיעו לבקר אצלם באולם האירועים. עם דוכני מזון לאירועים מתוקים, הבננה המטוגנת בשמן עמוק מוגשת לכם מטריפה, בתוך סירופ מייפל ולא נותר אלא ללקק את האצבעות.

לכתבה עלינו במעריב לחצו כאן!

 למפרט הדוכני מזון שלנו לחצו כאן!

דוכני מזון לאירועים חוגגים עם TASTEFULLY והחגיגה תמיד נהדרת!

מעונינים לדעת איזה עוד מה יש לנו להציע?

להתאמת תפריט מיוחד במינו דברו עוד היום עם השף ניר דהן 

אולי יעניין אתכם גם דוכן כנאפה?

פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

אולי יעניין אתכם גם שולחן שוק?

מגשי אירוח ברחובות| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!

אולי יעניין אתכם גם דוכן שווארמה?

אולי יעניין אתכם גם דוכן המבורגר?