בר פירות לאירועים

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

חברת קייטרינג | טייסטפולי

אולי יעניין אתכם בר פירות לאירועים?

♨️

מה ניתן עוד להוסיף לכל אירוע?

אחרי שסגרתם לאירוע שלכם אולם, די-ג׳י וצלם ועכשיו אתם מחפשים משהו ייחודי לאירוע, התקשרו אלינו וסגרו  אטרקציה ברמה אחת מעל כולם. הבר היחידי שיוסיף לאירוע  טעם שכולם ידברו עליו עוד הרבה. כל סוגי הפירות בתוך בר מדליק ומעוצב, מפירות הדר ועד פירות טרופיים ואקזוטיים שיזכירו לכם מקומות רחוקים.. אם אתם רוצים אטרקציה להפתיע את האורחים שלכם, בר פירות זה גם טעים, גם בריא וגם חגיגה של צבעים. בר פירות לאירועים יהפוך כל אירוע לאירוע ברמה אחת מעל כולם.

 

למה כדאי להזמין בר פירות לאירועים?

 

 אתם מגיעים לאירוע וכבר אכלתם מנות רגילות, ושתיתם הכל כמו בכל אירוע,  ומתחשק לכם משהו מרענן? אל תשאירו את האורחים לא מסופקים, פנקו אותם עם מגוון מטורף של פירות חתוכים ומקולפים.

יתרון מעולה הוא שזה מתאים לצמחונים, טבעונים, ולכאלה שסובלים מאלרגיות. אף אורח לא יישאר בלי משהו טעים אחרי הארוחה! כי בר פירות לאירועים הוא הפתרון המושלם לכל סוגי האורחים. מתאים לילדים לצעירים ולמבוגרים, כי כל אחד אוהב פירות

הקפדתם שהכל יראה מושלם באירוע, אז תנו לאורחים שלכם שואו עם כל כל החושים – צבעים של פירות, הריח והטעם. השילוב הזה והטעמים הנהדרים והבריאים ישאירו את האורחים שלכם בלי מילים. לאחר האירוע כולם יזכרו את הכיף שהיה להם.

 למפרט הדוכני מזון שלנו לחצו כאן!

דוכני מזון לאירועים חוגגים עם TASTEFULLY והחגיגה תמיד נהדרת!

מעונינים לדעת איזה עוד מה יש לנו להציע?

להתאמת תפריט מיוחד במינו דברו עוד היום עם השף ניר דהן 

אולי יעניין אתכם גם דוכן כנאפה?

פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

אולי יעניין אתכם גם שולחן שוק?

מגשי אירוח ברחובות| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!

אולי יעניין אתכם גם דוכן שווארמה?

אולי יעניין אתכם גם דוכן המבורגר?