ברז בירה להשכרה

איזה דוכן החלטת להביא לאירוע שלך?

רוצה לדבר איתנו?

חברת קייטרינג | טייסטפולי

מחפשים ברז בירה להשכרה?

♨️

מה זה בעצם ברז בירה להשכרה?

באירועים אלכוהול נשפך כמו מים, וגם כאלו שלא שותים נהנים מכוסית של משקה או מטעימה של בירה משובחת. ברז בירה זה בדיוק המתקן שיקפיץ את האירוע שלכם וילהיב את האורחים לקבל את המשקה האהוב עליהם בהגשה עצמית.

מה כולל ברז בירה להשכרה?

במקום להזמין כמויות של בקבוקי בירה או חבית בירה מבלי לדעת כמה ישתו בסוף, השכרת ברז בירה לתפעול עצמי , זה יהיה הפתרון המושלם לאלכוהול בשפע ובאיכות באירוע שלכם, וגם בירה במגוון טעמים ליותר גיוון.

איזו כמות כדאי להזמין?

כחברת קייטרינג שמתמחה לנושא אנו נדאג לכל הארגון ולכל פרט. נבדוק יחד בשיחה מה כמות האורחים מי אוהב לשתות בירה ואיזו,  כמה ואיזה בירה אתם צריכים, וכל פרט שקשור לאירוע, ואנו נדאג להגיע למקום להציב את העמדה ואת הברז וגם את שאר משקאות האלכוהול או חביות הבירה וכמובן נסחב הכל וננקה עבורכם.

 להשכרת ברז בירה, נוכל לספק גם לפי דרישה ברמן לחוויה שמחה יותר כמו בסרטים ושהוא יתפעל את כל הבר. הבירה כוללת הדרכה קצרה להפעלתו וכל המידע שתצטרכו לקבל והכל כדי שהחגיגה תהיה שמחה במיוחד, וכמובן לאירועי האפי אוור במקומות עבודה לימי גיבוש בבתי העסק, ברז בירה בכיף, תמיד יהיה מעולה וישרה אווירה של פאב אמיתי מבלי לצאת בכלל. לעובדים שישתו

 

 למפרט הדוכני מזון שלנו לחצו כאן!

דוכני מזון לאירועים חוגגים עם TASTEFULLY והחגיגה תמיד נהדרת!

מעונינים לדעת איזה עוד מה יש לנו להציע?

להתאמת תפריט מיוחד במינו דברו עוד היום עם השף ניר דהן 

אולי יעניין אתכם גם דוכן כנאפה?

פוד טראק פיצות-קייטרינג טייסטפולי

אולי יעניין אתכם גם שולחן שוק?

מגשי אירוח ברחובות| TASTEFULLY בוחרים רק בטייסטפולי!

אולי יעניין אתכם גם דוכן שווארמה?

אולי יעניין אתכם גם דוכן המבורגר?