קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

בואו נודה באמת: האפשרות של קייטרינג חלבי היא אפשרות שלא חולפת לרבים במוח כאשר הם מתכננים את האירוע הגדול שלהם. אבל קייטרינג חלבי לאירועים קטנים דווקא נשמע יותר הגיוני וגם מתחיל להתגבש כמו טרנד שהולך וגובר בקרב רבים ממפיקי האירועים. הסיבות לכך הן מגוונות ואינדיבידואליות, אבל אפשר בהחלט למנות שתיים בולטות: א' באירוע קטן מתייחסים יותר לכל אחד ואחד מהאורחים, והמחשבה על כל אורח היא כעל קרוב חשוב. ידוע שארוחות בשריות מכבידות מאוד על מערכת העיכול וגורמות לתחושת לאות ועייפות. על כן, באופן אוטומטי, אנשים שחושבים באמת על האורחים שלהם, מנסים למצוא פתרונות שיאפשרו להם להישאר ערניים ושמחים לאורך האירוע כולו. ב' אירוע קטן הוא אירוע מיוחד ובאירוע מיוחד עושים דברים מיוחדים. קייטרינג חלבי הוא בהחלט אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בעולם האירועים, והאפשרויות הן רבות ומדהימות.

מנות שאפשר להגיש בקייטרינג חלבי לאירועים קטנים

המחשבה הראשונה שעולה לרבים במוחם כאשר הם שומעים את הביטוי קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, היא מחשבה על פלטות גבינות ובורקסים, אלא שמדובר בתפריט מגוון וצבעוני הרבה יותר, שכולל בתוכו מגוון רחב של מנות אפשריות, מנות חמות ומנות קרות, מנות מתובלות ומנות בסיסיות, מנות גולמיות ומנות מעובדות, ועם חברת הקייטרינג הנכונה, אפשר לייצר תפריט מנצח שהאורחים לא ישכחו למשך שנים רבות. קישים, פשטידות, כריכים, סלטים חיים, סלטים מבושלים, פסטות, פיצות, פוקצ'ות ועוד מגוון רחב מאוד של מנות בשלל רטבים, תיבולים וטעמים – כל אלה יכולים להיות מנת חלקם של האורחים באירוע שלכם, ואם כבר בחרתם באפשרות של קייטרינג חלבי לאירוע הקטן שלכם, בהחלט עשיתם את הבחירה הנכונה עבורם ועבורכם.

 

רוצה שנחזור אליך עם הצעת מחיר לדוכן?

אנו צריכים רק שם ופלאפון

כשרות חובה

אחרי שאמרנו את כל זה, מרבית חברות הקייטרינג מנהלות פעילות בשרית כברירת המחדל שלהן. המשמעות היא שחלק מחברות הקייטרינג שמציעות קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, מנהלות למעשה שני מטבחים: האחד בשרי והשני חלבי. בניגוד לחברות המתמקדות במטבח אחד בלבד, חברות אלה חייבות להקפיד על שורה של כללים ופרוצדורות על מנת להבטיח שהאוכל שיוגש לאורחים יעמוד בכל כללי הכשרות, ולא תמיד זה כך.

כאשר אתם מזמינים את השירות של קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, אתם רוצים לבחון היטב את תעודת הכשרות שמחזיקה חברת הקייטרינג ולוודא שקיימת הפרדה מלאה בין המטבח הבשרי ובין המטבח החלבי. את תעודת הכשרות עליכם לבדוק גם במהלך תהליך חיפוש ובחירת חברת הקייטרינג, אך גם כמה ימים או שבועות לפני האירוע עצמו, צרו קשר עם חברת הקייטרינג שבחרתם ובקשו לבדוק שיש בידיה תעודת כשרות עדכנית בתוקף. דברים אלה נכונים גם אם אתם עצמכם מקפידים על כשרות וגם אם לא. הרי מלכתחילה המחשבה שלכם היא על האורחים שלכם, וביניהם לבטח ישנם לא מעט שמקפידים על כשרות האוכל שלהם.

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.

חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!